Voropaev Vasily. Keni ambicie të paplotësuara? Ju keni krijuar një lloj bote virtuale si freelancer

4 vjet më parë në Shën Petersburg, Anton (foto në të majtë) dhe Vasya (foto në të djathtë) krijuan një faqe interneti me ndihmën e së cilës mijëra njerëz nga qytete të ndryshme Rusët fitojnë para të vërteta pa lënë shtëpi, ndërtojnë një karrierë dhe gjejnë interpretues për projektet e tyre. Free-lance.ru bashkon njerëzit arsye të ndryshme duke preferuar një orar të lirë pune dhe pavarësi në zyrë. Shumë ekspertë besojnë se në të ardhmen e afërt do të jetë tregu i largët i punës në Rusi që do t'u japë punonjësve të jakë të bardhë një shans për të ruajtur stabilitetin social. Të gjithë ata që tashmë janë pushuar nga puna dhe 3 milionë të papunët e mundshëm duhet të ndërgjegjësohen menjëherë për heronjtë e tyre të rinj - Anton Mazhirin dhe Vasily Voropaev!

Çfarë keni ëndërruar të bëheni si fëmijë?

Vasily: Nuk ëndërroja, por e dija që do të isha atlet. Faleminderit Zotit kaloi.

Anton: Në kopshtin e fëmijëve, ëndërroja të ëndërroja për diçka, por nuk munda. Unë pretendoja të merrja role të ndryshme: pilot, astronaut, lojtar hokej, por asnjëri prej tyre nuk më pëlqeu. Prandaj, kur m'u bë kjo pyetje, u përgjigja me një shabllon të përgatitur. Asgjë nuk ka ndryshuar në shkollë dhe kolegj, vetëm modeli. Rezulton se kurrë nuk kam ëndërruar të bëhem dikush. Tani e kuptoj që kjo është më shumë e mirë sesa e keqe.

A keni ndonjë regjistrim në librat tuaj të punës?

Vasily: Elektricist i kategorisë së 3-të - kjo është hyrja e parë. Pastaj kishte disa hyrje jo interesante për rritje profesionale, si për shembull “drejtor financiar”. Shpresoj të jenë të fundit.

Anton: Një herë, për të marrë një pasaportë, duhej të bëja libri i punës. Isha shumë i zemëruar për këtë, sepse më duhej të kujtoja fillimisht kur hyra në fakultet, pastaj kur u diplomova. Pastaj - kur Voropaev dhe unë themeluam "Petrograph", dhe pastaj - kur u mbyll. Me pak fjalë, ka dy hyrje: të dyja për faktin se jam regjisor.

Kush doli me projektin?

Vasily: Sigurisht që jam!

Anton: Sigurisht që jam!

A ndiheni si pionierë?

Anton Në RuNet - po.

Vasily: Oh po! Për ta thënë në mënyrë jo modeste, në segmentin rusisht-folës kompania jonë po "krijon" tregun për punë në distancë dhe punë të pavarur.

Megjithatë, a e njihni ndjenjën e zilisë profesionale?

Anton: Po. Kur shikoj ndërfaqen e Google ose Apple, ndihem i trishtuar dhe i lumtur në të njëjtën kohë. Në përgjithësi, ka shumë projekte që i kam zili. Facebook, digg, flickr. Nga rusët e kam zili lebrën. Përveç projekteve, ka njerëz që i kam zili: Sergey Brin, Steve Jobs... Ata të lënë përshtypjen e njerëzve që janë aq të dashuruar me punën e tyre, sa në parim duket se nuk mund të bëjnë asgjë tjetër, prandaj gjithçka u shkon shumë mirë. Gjërat janë pak më ndryshe për mua. Përveç internetit, kam interesa të tjera dhe vazhdimisht duhet të ndërroj. Kjo nuk është gjithmonë e lehtë dhe konsumon mjaft energji.

Keni ambicie të paplotësuara?

Anton: Në një kohë, ne donim të bënim rrjetin e parë social në botë, madje dolëm me një emër - 7ruk.ru - thonë ata, të gjithë njerëzit në tokë janë të lidhur përmes 6 shtrëngimeve duarsh, në të cilat gjithsej shtatë duar jane perfshire. Kur lindi kjo ide, thuajse më shpërtheu mendjen. Nuk kam fjetur natën, duke zgjuar Voropaev dhe duke u përpjekur të shpjegoj diçka me shtrëngim duarsh dhe shkumë në gojë. Por kur e përfunduam 99% dhe shkruam një deklaratë për shtyp, Moikrug ishte përpara nesh. Ishte e trishtueshme. Të shtatë duart ranë dhe nuk donin të ngriheshin për një javë. Por, pasi i mbijetuam kësaj, vendosëm të përqendrohemi në free-lance.ru. Edhe pse 7ruk nuk u braktis, dhe tani po përjeton një rilindje. Unë gjithashtu personalisht dua të bëhem i shkolluar. Eshte reale?

Keni makthe për punën?

Vasily: Jo, faleminderit.

Anton: Kam makthe që pi duhan, pi dhe se bëj një seancë dhe nuk jam gati. Në përgjithësi, gjithçka që lidhet me institutin më kthehet natën veçanërisht shpesh dhe veçanërisht në mënyrë makthi.


Jeni njerëz me mendje të njëjtë?

Vasily: Po. Më duket se unë dhe Mazhirin plotësojmë njëri-tjetrin. Dhe ne kemi një ndarje të qartë - ai flet me Zotin, unë punoj në tokë. Edhe pse flitet aq shumë saqë miqtë nuk mund të kenë të njëjtin biznes. Ndoshta një ditë nuk do të mundemi...

Anton: Një nga miqtë tanë tha që nëse dy njerëz në biznes mendojnë në të njëjtën mënyrë, njëri prej tyre është i tepërt. jam dakord. Vasya dhe unë jemi plotësisht njerez te ndryshëm. Ne kemi interesa të ndryshme dhe e perceptojmë botën ndryshe. Por kur bëhet fjalë për biznesin, ata kanë më shumë të njëjtin mendim. Sa më tej shkojmë, aq më lehtë e kemi të hamendësojmë mendimet e njëri-tjetrit.

Çfarë dëshironi të arrini në fund të fundit nga projekti?

Anton: Do të doja që njerëzit të ndryshojnë qëndrimin e tyre ndaj punës. Na duket se "puna e punës" nuk është e natyrshme për njerëzit. Nuk është ajo për të cilën kemi lindur.

Programi juaj minimal dhe programi maksimal brenda projektit.

Anton: Ne zbatuam programin minimal - për t'u bërë i pari në RuNet - pas një viti të ekzistencës së projektit...

Vasily: Do të thosha se minimumi është të krijoni një treg për punë në distancë në internetin në gjuhën ruse, dhe maksimumi është të debatoni për byrekun me elance.com.

A ka ndonjë justifikim për pozicionin kundër një dite pune 8-orëshe në zyrë?

Vasily: Ne jemi më tepër kundër skllavërisë 8-orëshe, pesë-ditore në zyrë. Dhe nuk kemi asgjë kundër 8 orëve. Shumë profesionistë të pavarur punojnë në ditë më shumë se 8 orë. Dhe është e vërtetë që një person duhet të flejë mjaftueshëm çdo ditë. Shëndeti është i pari.

Me çfarë e zëvendësoni zyrën tuaj?

Vasily: Për sa i përket punës nga ora 10 e mëngjesit - asgjë. Për sa i përket "të pirit kafe me kolegët" - "Coffeemania" në Kudrinskaya. Dhe për sa i përket "të luajturit me mermerët", mua personalisht më pëlqen të fle më shumë.

Anton: A është vërtet e nevojshme të zëvendësoni atë që nuk ju pëlqen?

Në cilën orë të ditës punoni?

Vasily: Ditë, mbrëmje, gjysma e parë e natës. Kjo me sa duket ka mbetur nga Pjetri. Të gjithë flenë atje deri në drekë, dhe ne nuk bëmë përjashtim - la gjurmë.

Vendet e preferuara në Moskë dhe Shën Petersburg për takime pune.

Vasily: Një kafene, një dhomë komode e jetesës në një shtëpi të bukur dhe "takime" në një shoqëri miqësore.

Çfarë mendoni se do të ndryshojë në të ardhmen e afërt në tregun rus të punës?

Anton: Për shkak të problemeve financiare, shumëçka do të ndryshojë. Shumë do të shkarkohen, por detyrat do të mbeten. Prandaj, do të ketë më shumë përkthyes të pavarur dhe më shumë porosi. Dikush duhet të bëjë kartolina të Vitit të Ri.

Vasily: Shumë kompani do të transferojnë, për shembull, departamentet e tyre të TI-së tek përkthyes të pavarur, pasi të prezantojnë mjetet bazë për të punuar me ta...

A kanë ndonjë rëndësi këto tendenca për ju?

Vasily: Do të ketë shumë të vështira dhe momente interesante në jetë.

Anton: Në fakt, kjo është një ngjarje e gëzueshme për ne. Jemi nga të paktët që i gëzohemi krizës.

Meqë ra fjala, pse nuk ia shitët Draper Fisher Jurvetson? (Kompania më e madhe amerikane e kapitalit sipërmarrës që investoi në Hotmail dhe Skype - shënim i autorit)

Vasily: Ne nuk dimë anglisht, por të gjithë e flasin atje ...

Anton: Seriozisht, na u ofruan pak para, por kushte të vështira. Ne e duam thjeshtësinë dhe lirinë. Kjo nuk na është ofruar.

Si mendoni se keni fituar besimin e dyqind mijë përdoruesve?

Vasily: Sinqeriteti, ndershmëria, punë e kujdesshme me të gjithë ata dhe secili në veçanti.

Anton: Ne i përgjigjemi të gjitha letrave pothuajse menjëherë. Nuk lëmë asnjë situatë konflikti pa leje. Këtë ia detyrojmë Irina Kotova, menaxherja e projektit, e cila i njeh thuajse të gjithë profesionistët e lirë me sy dhe i mban mend numrat e tyre IP.

A ndiheni përgjegjës për këto mijëra, mes të cilëve, ndoshta, ka njerëz që e mbivlerësuan veten? Ka njerëz që nuk janë në gjendje të motivojnë veten dhe, pa presion nga lart, nuk mund të lëvizin fare. Për të mos përmendur faktin se pak njerëz dinë të menaxhojnë kohën e tyre me mençuri...

Vasily: Nuk ka një përgjegjësi të tillë që nuk mbështetet nga asgjë. Marrëdhëniet biznesore/kontraktuale – po. Dhe në këtë drejtim edhe ne edhe ata jemi përgjegjës për veprime të caktuara.

Antoni: Ndjenja e përgjegjësisë për dikë është përgjithësisht nga i ligu. Ne thjesht japim mjete dhe njerëzit i përdorin ashtu siç duan. Prodhuesit e çekiçit nuk kanë gjasa të ndihen përgjegjës për ata që kanë mbetur pa gishta për shkak të trajtimit të pahijshëm.


A është Rusia një vend i përshtatshëm për zbatimin e idesë së punës në distancë si burimi i vetëm i të ardhurave?

Anton: E përkryer. Ka shumë njerëz dhe distanca të gjata.

A mbani shënim se cilët specialistë të pavarur janë në kërkesë të lartë? Copywriters, menaxherët e projektit, blogerët?

Vasily: Projektues të drejtimeve të ndryshme - para së gjithash. Më tej, mund të shikoni seksionin "Direktoria e profesionistëve të pavarur". NË ky moment Ne kemi marrë rrugën e zgjerimit të numrit të specialiteteve të përfaqësuara në katalogun tonë. Kohët e fundit kemi shtuar kontabilistë dhe avokatë - do të shohim se çfarë do të ndodhë.

Shpërndani disa nga keqkuptimet më të zakonshme në lidhje me punën në distancë.

Vasily: Të gjithë hedhin! - keqkuptimi më i zakonshëm i një personi mesatar. Ajo që ata "hedhin" - po. Por përqindja e "hedhjeve", çuditërisht, është shumë më e ulët këtu sesa në jetën tonë offline. Sipas statistikave tona - më pak se 1% e numri total urdhërat.

Anton: 1. Puna në distancë është falas. U largua nga zyra dhe jeta u bë më e lehtë. Jo, nuk është më e lehtë apo më mirë. Është ndryshe. Këtu na duhet më shumë ndërgjegjësim, më shumë përgjegjësi. Duhet të jeni në gjendje të menaxhoni kohën. Nevojitet përveç cilësitë profesionale gjithashtu të jetë në gjendje të flasë me njerëzit. Duhet të lini në mënyrë specifike kohë për shëtitje, për të komunikuar me njerëzit (në zyrë kjo disi ndodh vetë) në mënyrë që të mos thaheni. Por nëse jeni gati për këtë dhe dini si ta bëni atë, atëherë me të vërtetë do të merrni më shumë dhe do të punoni më pak. 2. Përkthyes të lirë janë studentë të lirë që bëjnë gjithçka në gjunjë në 5 minuta. Ata vazhdimisht mashtrojnë dhe bëjnë gjithçka shumë keq. Duhet thënë se maja e këtyre "ngarkuesve falas" fiton nga 5000 dollarë në muaj. Punimet e tyre marrin çmime në konkurse të shumta. Këta janë njerëz që e dinë se çfarë kanë nevojë dhe pse. Punojnë sa të duan. Ata jetojnë siç e shohin të arsyeshme. Unë mendoj se në kushte të caktuara, ata do ta kishin montuar përplasësin 5 vjet përpara afatit dhe në kohën e mbetur do të kishin shkruar një version normal të Windows.


Ju keni krijuar një lloj të pavarur botë virtuale?

Anton: Virtual për mua është diçka jo e gjallë. Nëse në këtë kuptim, atëherë bota jonë nuk është më tepër virtuale, por shumë reale. Këtu njerëzit e vërtetë fitojnë para të vërteta. Në përgjithësi, po - ne përpiqemi që e gjithë kjo të ndodhë në njëfarë mënyre forma e lojës, është më e thjeshtë - është më pak e rëndësishme.

A ju pëlqejnë lojërat kompjuterike?

Vasily: Jo. Ndoshta sepse nuk kam luajtur kurrë dhe nuk ka qenë kurrë interesante. Dreqin, papritmas të dua, por nuk e di për këtë. Faleminderit për mendimin.

Anton: Është më interesante të luash në botë, jo me burra të tërhequr.

Kujtoni projektet më absurde ose delirante për të cilat interpretuesit janë kërkuar ndonjëherë përmes Freelance.

Vasily: Kohët e fundit pati një projekt: "Pomponi të gjithë Yandex" dhe buxheti nuk ishte qesharak, si "99 dollarë", por njerëzit në të vërtetë u ulën, bënë llogaritjet dhe ofruan 5-10 mijë dollarë për këtë punë. Kjo do të thotë, detyra ndoshta nuk është e lehtë: jo vetëm "pompoje atë", por edhe më pas ngarko atë në FTP.

Anton: Dikur një punëdhënës në projekte po kërkonte një djalë të pavarur për të argëtuar të dashurën e tij në ICQ histori interesante. Ata po kërkonin gjithashtu një vrasës për një djalë që kishte ofenduar punëdhënësin e tij (më shumë gjasa, dikush thjesht po tallej me të). Kishte gjithashtu një projekt për një faqe interneti për guvernatorin amerikan: http://www.free-lance.ru/blogs/view.php?tr=210947 Nuk është fshirë ende, ndoshta nuk është shaka.

Cili do të jetë projekti juaj i radhës?

Vasily: 7ruk.ru - mirë se vini në ferr!

Kjo krizë ka shkatërruar ëndrrat e shumë rusëve jetë të qetë jashtë vendit, të pajisur me punë të lirë të lehtë. Jo vetëm në Europa Perëndimore dhe SHBA (ku, sipas rezultateve të sondazhit tonë, përkthyes të pavarur ishin kaq të etur në 2010) - jeta në Azi ose Europa Lindore për sa i përket rublave, tani nuk është gjithashtu i lirë. Të marrësh me qira një apartament me një dhomë në Moskë dhe të bësh punë të çuditshme nuk garanton më një jetë të rehatshme diku në Bali ose Goa.

Më parë, ishte e mjaftueshme të punonte i pavarur, për shembull, për një studio të vogël dizajni në Moskë për të udhëhequr jetë komode V Azia Juglindore. Tani më duhet të punoj shumë. Në të njëjtën kohë, agjencitë krijuese nuk po i hedhin më buxhetet e tyre. Gjithnjë e më shumë, ata po kërkojnë interpretues që jetojnë në të njëjtën zonë kohore me ta, ose të paktën jo shumë larg. Çmimi përfshin qetësinë dhe besueshmërinë. Ata përpiqen të mos përfshihen me ata që bëjnë një jetë të relaksuar në plazh (këtu, mbase, luan rol jo vetëm përvoja negative e bashkëpunimit, por edhe, s'ka nevojë të thuhet, zilia banale).

Duke pasur parasysh mungesën e projekteve ruse, ka, natyrisht, shpresë tek klientët perëndimorë, por ka edhe probleme këtu. Nëse keni nevojë për një programues, dhe zgjedhja është midis një profesionisti të pavarur indian dhe një rus të regjistruar në Goa, është një klient i rrallë ai që do të zgjedhë bashkatdhetarin tonë. Indiani është më i njohur, theksi i tij është më i lehtë për t'u kuptuar. Por më e rëndësishmja, askush nuk dëshiron t'i besojë një personi me psikologjinë e një turisti.

vitet e fundit Meridiani rus i IT është zhvendosur ndjeshëm drejt Moskës. Jo vetëm përkthyes të pavarur që u zhvendosën në Lindje në vitet 2000 dhe 1900 të ushqyera mirë po kthehen në shtëpi. Programuesit që u përpoqën të gjenin punë në Google, por nuk arritën të zënë rrënjë në Shtetet e Bashkuara, po kthehen gjithashtu. Biznesmenët aspirantë që u larguan për në Perëndim disa vite më parë po kthehen gjithashtu - duke shpresuar të krijojnë një startup të lezetshëm, të gjejnë një investitor dhe të bëhen të famshëm në mënyrë që të qëndrojnë përgjithmonë në Kaliforninë me diell. Shpresat e këtij të fundit u shuan për faktin se investitorët dhe fondet amerikane i llogaritin rreziqet më seriozisht se ato ruse. Dhe, natyrisht, jo të gjithë ishin gati për konkurrencë të vërtetë.

Pas disa vitesh jetese në kushte lirie dhe shpirti sipërmarrës, rusët që kthehen nga Shtetet e Bashkuara shpesh hezitojnë të marrin një punë në zyrat e Moskës – edhe nëse u ofrohen para vërtet të mira. Dhe, natyrisht, kjo nuk u ofrohet të gjithëve - shumë kompani tani, përkundrazi, po reduktojnë buxhetet e tyre të personelit. Gjithçka që mbetet është ose të përpiqeni të filloni biznesin tuaj, ose të filloni të fitoni para si një profesionist i pavarur.

Nga sa vërejmë, tregu rus i punës tani po përjeton të njëjtin bum në profesionin e pavarur si gjatë krizës së vitit 2008. Vetëm kushtet e lojës dhe kultura e përgjithshme e tregut kanë ndryshuar. Përkthyes të pavarur rusë që morën përvojë ndërkombëtare, duan dhe mund të punojnë për klientët perëndimorë. Zhvlerësimi i rublës, natyrisht, i forcon ata në këtë dëshirë. Shumë njerëz përgjithësisht janë të prirur të punojnë "të bardhë" - tani këta nuk janë "nxënës shkolle", por profesionistë plotësisht të vendosur që kanë parime dhe përvojë.

A janë të gatshëm klientët amerikanë dhe evropianë për të bashkëpunuar? Gati. Historikisht, në të gjitha shkëmbimet ndërkombëtare të pavarura, interpretuesit nga CIS ishin liderë në shumë kategori. Duke nisur projektin Rubrain.com në maj 2015, ne zhvilluam një fushatë shumë modeste PR në SHBA - dhe ende pamë interes nga klientët e mundshëm. Ne komunikuam ngushtë me ta këto muaj, bëmë shumë intervista - dhe bëmë prodhimi tjetër. Argumenti kryesor në favor të punës me rusët është besimi në aftësitë tona të vështira, domethënë në nivelin e formimit dhe pikëpamjes profesionale.

Prandaj, lindin shqetësime për aftësitë e buta dhe, në përgjithësi, veçoritë e sfondit tonë kulturor. Dhe këtu janë ankesat kryesore.

Fakultative. Tregu i IT në Rusi është ende shumë i ri dhe spontan. Një kulturë e përmbushjes së detyrimeve nuk është zhvilluar realisht. Specialistët rusë të IT-së, djem të zgjuar nga VMC ose nga MEPhI, janë shumë të ndryshëm nga magjepsësit ose budallenjtë perëndimorë në atë që këta të fundit (si, në të vërtetë, çdo specialist që punon sipas një kontrate) gjithmonë përmbush në mënyrë rigoroze të gjitha marrëveshjet dhe respekton afatet.

Komponenti ligjor. Në Perëndim, përkthyes të pavarur quhen më shpesh kontraktorë. Dhe nuk është vetëm një fjalë tjetër. Përmbajtja është gjithashtu e ndryshme. Një kontratë formale lidhet me një profesionist të pavarur që kryen edhe porosinë më të vogël dhe ata punojnë duke përdorur sistemin e ruajtjes ose të postpagimit. Specialistët rusë Ata shpesh nuk janë gati për një skemë të tillë dhe, kur përballen me vështirësitë e para burokratike, thjesht refuzojnë të bashkëpunojnë.

Familjaritet i papërshtatshëm. Nga jashtë, shumëkujt i duket se kultura anglisht-folëse, veçanërisht ajo amerikane, është shumë informale: të gjithë janë në termat e emrit dhe janë gjithmonë të buzëqeshur. Por nuk është kaq e thjeshtë. Duke mos ditur kodin kulturor, rusët shpesh, kur komunikojnë me klientët, në vend që të afrohen, rrëshqasin në njohje.

"Më lejoni të flas nga May Hart në anglisht." Së fundi, tani në vitin 2015, një pengesë për bashkëpunim është shpesh mungesa e mirëkuptimit Termat e referencës dhe detajet e kontratës niveli i aftësisë angleze.

Foto e kopertinës: Anatoli Strunin / TASS

.

Çfarë po ndodh realisht dhe çfarë po i shkakton këto rregulla më të rrepta?

Voropaev V.: Renditni ato në rendin që ju duket e drejtë:
A. Ne duam një treg të ndryshëm (jo të njëjtë si para 2 tetorit) të pavarur në segmentin në gjuhën ruse të internetit;
b. Ne duam të fitojmë para në këtë treg.

3. Pyetja e tretë. A bie disi në kundërshtim me nenet kushtetuese për të drejtën e korrespondencës private () deklarata juaj në dritaren modale që shfaqet se "të gjitha mesazhet do të moderohen"?

Voropaev V.: Unë nuk jam jurist. Nuk jam gati për të komentuar këtë pyetje me detajet që ju duket se dëshironi. Meqë e bëmë këtë, do të thotë që avokatët tanë thanë se nuk shkon kundër kokrrës.

4. Pyetja tjetër. A ishte miratimi i masave të tilla nga bordi i aksionarëve apo këto ishin veprime të Vasily Voropaev?

Voropaev V.: Unë nuk do të komentoj për kuzhinën tonë të brendshme, me sa duket, dikush tjetër mund ta bëjë këtë për mua.

Të gjithë aksionarët e dinin dhe e dinë se çfarë po bëjmë, si po e bëjmë dhe pse po e bëjmë atë, si dhe pse po e bëjmë tani dhe jo një vit më parë. Disa detaje të këtij apo atij shërbimi, e pranoj, dikujt mund t'i ketë humbur/nuk e ka ditur/nuk ka dashur t'i di/të tjera, por në nivel global të gjithë i kanë ditur dhe i kanë mbështetur linjë e përgjithshme dhe madje u përpoq të këshillonte se si ta përmirësonte apo më keq.

Në përgjigje të deklaratës sime, nëse kjo nuk ju shkon, punoni kështu dhe jo ashtu, më thanë jo, ne do të vazhdojmë të punojmë me ju.

5. Një pyetje tjetër në vazhdim të asaj të mëparshme. Në shkurt 2012, me iniciativën e A. Mazhirin, u mblodh bordi i aksionarëve të Free-lance.ru, në të cilin iniciatori ngriti pyetje në lidhje me një sërë veprimesh nga ana e drejtorit të përgjithshëm aktual, me një kërkesë për të rishqyrtuar kompetencat e tij duke pasur parasysh një sërë rrethanash të përcaktuara në axhendën e mbledhjes (). Sot, ekziston një besim në rritje se shtrëngimi i rregullave është shkaktuar nga dëshira e CEO aktual për të mbledhur fonde përpara pagesave tremujore për të blerë një aksion kontrollues në kompani. A kanë ndonjë të përbashkët supozime të tilla me realitetin? Apo, siç mendon gjysma tjetër e audiencës, a janë këto veprime të drejtuara nga aksionerët kundër CEO aktual?

Voropaev V.: Jo, këto hamendje (do ta quaja një fjalë tjetër, më të ashpër, por në rregull...) nuk kanë asgjë të përbashkët me realitetin.

Nëse pyetja e dytë tingëllon si ajo SD kishte për qëllim të më largonte nga GD. Mendimi im është po.

6. Një pyetje e tillë. Në dritën e ndryshimeve në politikën free-lance.ru, komuniteti i IT po diskuton në mënyrë aktive vendet e mundshme për të fituar para jashtë kompanisë suaj. Aktiv ky moment konkurrentët tashmë po reagojnë (për shembull, Elance.com planifikon të Russify ndërfaqen e saj për të tërhequr një audiencë që flet rusisht) dhe madje shfaqen startups (për shembull, faqja e internetit www.freelansim.ru e lançuar nga kompania Thematic Media). Çfarë mendon administrata e projektit për këtë dhe cilat do të jenë veprimet e saj?

Voropaev V.: Më vjen shumë mirë që kemi tërhequr kaq shumë vëmendje në tregun e Freelance. Nëse dikush arrin të bëjë diçka më mirë se ne, do të jetë vetëm një plus i madh për tregun. Unë jam i gjithi për konkurrencë. Nëse nuk mbijetojmë në këtë garë, atëherë jemi të pavlerë.

7. Pyetja e shtatë. Bazuar në reagimin fillestar të përdoruesve dhe veprimet e tyre (për 24 orët e fundit shumë llogari janë bërë të padisponueshme) administrata e Free-lance.ru tashmë mund të parashikojë disa tregues të konvertimeve të ardhshme. Sa optimistë janë këta tregues sipas përllogaritjeve të kompanisë suaj dhe a do të futen ndonjë rregullim në politikën e deklaruar bazuar në këtë reagim fillestar?

Voropaev V.: Nuk jam ende gati të jap ndonjë parashikim. Ne vazhdimisht po prezantojmë rregullime në procese, duke përfshirë proceset e biznesit, dhe do të vazhdojmë ta bëjmë këtë. Gjithçka që shihni nuk është versioni më i fundit/përfundimtar i produktit.

8. Pyetja është disi e natyrës teknike dhe ligjore. Duke përdorur shërbime të thjeshta, mund të injoroni dritaren kërcyese që ju kërkon të pranoni rregullat e reja dhe të vazhdoni të përdorni faqen. Të paktën për momentin. Kjo do të thotë, nga pikëpamja ligjore, përdoruesi nuk pranoi moderimin e mesazheve të tij personale. NË në këtë rast A ka ndonjë moderim të mesazheve nga përdoruesit që nuk pajtohen me kushtet e reja? Nëse po, cili është arsyetimi për këto veprime? Dhe a do të futen masa teknike më serioze për të kufizuar përdoruesit nga përdorimi i burimit?

Voropaev V.: Po, moderimi kryhet në të gjithë përmbajtjen, por jo në mesazhet personale, por në shërbimin që ju lejon të diskutoni projektin. Arsyetimi - PS Për metoda më serioze... Nëse e keni fjalën se si të anashkaloni sistemin - sigurisht. Nëse po flisni për prezantimin e disa ideve/shërbimeve/diçkave të reja revolucionare, atëherë kjo nuk do të ndodhë në të ardhmen e afërt. Vetëm zhvillimi i shërbimit SBR dhe shërbimeve të tjera në Free-lance.ru.

9. Pyetje. Pas informacionit që CEO sipas versionit të vjetër të rregullave, ai merrte 600 mijë paga në muaj (nga rruga, rubla apo dollarë?), Sa do të jenë pagat e tij nëse botim i ri rregullat? Sepse në sytë e përkthyesve të pavarur, një shumë prej 600 mijë rubla madje është një shumë shumë e konsiderueshme, e cila mund të punësojë 5-7 specialistë të mëdhenj programimi në muaj, të cilët mund të kontribuojnë në zhvillimin e projektit mjaft domethënës. Prandaj shtrohet pyetja, nëse veprimet e administratës së projektit synojnë të nxjerrin përfitime më të mëdha, në çfarë do të rishpërndahet? Për të përmirësuar shërbimet ose pagat CEO?

Voropaev V.: Faleminderit për pyetjen tuaj, por do ta lë pa koment. Meqenëse paga e dikujt nuk është një çështje publike, në këtë kompani, ne riinvestojmë 100 për qind të fitimeve tona në përmirësimin e shërbimeve.

10. Pyetje serioze. Si shërbimi Free-lance.ru, me të drejtën e tij zyrtare për të lexuar korrespondencën private, mund t'u garantojë përdoruesve të projektit që të dhënat konfidenciale të marra nga moderatorët, administratorët dhe personeli tjetër korrespondencë biznesi nuk do të përdoret për qëllime të tjera. Për shembull, për të krijuar oferta konkurruese për klientët nga studiot ose prodhimet në pronësi të administratës ose aksionerëve të kompanisë? Për rregullim të fuqishëm politikën e çmimeve(përmes manipulimit të përqindjeve të shërbimit apo dumpingut të çmimeve)?

Voropaev V.: Garantuar nga kontrata që secili përdorues ka nënshkruar me Free-lance.ru.

11. Një pyetje tjetër. Si mund të garantojë kompania juaj integritetin e të gjitha transaksioneve që ndodhin brenda shkëmbimit tuaj? Në fund të fundit, arbitrazhi i kompanisë funksionon brenda një kuadri tregtar, jo struktura qeveritare. Dhe sipas Kushtetutës së Federatës Ruse, vetëm makineria gjyqësore shtetërore mund të marrë vendime rregullatore në situata të diskutueshme. Në çfarë baza ligjore, si shtylla, do të mbështetet kompania në dhënien e vendimeve për mosmarrëveshjet midis klientit dhe kontraktorit, duke marrë rolin e gjyqtarit, dhe sa e arsyetuar dhe e mbështetur (nga licencat) është kjo nga pikëpamja ligjore ?

Voropaev V.: Ne nuk marrim rolin e gjyqtarit.

12. Dhe pyetja e fundit: A planifikon kompania juaj të shtrëngojë ndonjë masë tjetër për të punuar me shërbimet tuaja dhe cilat?

Voropaev V.: Në të ardhmen e afërt (po, jo në të ardhmen e afërt), jo.

UPD 10:14 3.10.12

Pas dërgimit të aplikacionit, nga ata merren letra dhe ju mund të korrespondoni.
Sapo u dërgova këtë mesazh:

Faleminderit që pranuat aplikacionin.
Ne, nga ana tjetër, dëshirojmë të marrim përgjigje për pyetjet e mësipërme.
Dhe me të drejtë besojmë se duke qenë se jeni të interesuar për ne si punëdhënës, do të ishte e denjë të na informoni.

UPD 16:04 3.10.12

Deklarata e Vasily Voropaev nuk është për ne
www.roem.ru/2012/10/03/addednews55046/?c#message143901

Dje, më 2 tetor, ne ndryshuam plotësisht tregun e pavarur në Rusi, duke e bërë atë të qëndrueshëm dhe të sigurt. Natyrisht, ne prisnim një reagim nga përdoruesit tanë, duke përfshirë një reagim negativ. Çdo ndryshime dramatike shkakton gjithmonë frikë dhe mosbesim.

Megjithatë, edhe unë u habita vëmendje e ngushtë për përditësime si nga media, blogerët, përdoruesit e rrjeteve sociale, ashtu edhe nga miqtë dhe partnerët e mëparshëm. Dje trafiku në faqen tonë kaloi nga çatia dhe iu nënshtrua një sulmi të rëndë ddos. Llogaria jonë në habrahabr u hakua nga dikush, si rezultat i së cilës një letër nga Anton Mazhirin dërguar aksionarëve të Free-lance.ru në shkurt të këtij viti u shfaq në rrjet. Nuk dua të diskutoj motivet që e shtynë Antonin të shkruante këtë letër atëherë, dhe faktin dhe arsyet e paraqitjes së saj në internet tani. Nuk është e drejtë të përzihen marrëdhëniet e biznesit me ato personale, këtë mësim e kam mësuar shumë kohë më parë.

Me gjithë vështirësitë me të cilat jemi përballur dhe vazhdojmë të përballemi, model i ri biznesi Free-lance.ru dhe model i ri Marrëdhënia midis përkthyesve të pavarur dhe klientëve në Rusi tashmë është dëshmuar të jetë e suksesshme. “Marrëveshjet pa rrezik” të reja janë duke u lidhur vazhdimisht në faqe dhe numri i tyre po rritet. Unë jam sinqerisht i bindur se shumë nga përdoruesit që tani janë të indinjuar nga risitë do të kthehen në sit brenda një muaji dhe do të punojnë me lehtësi, rehati dhe siguri.

Vasily Voropaev

Nga përgjigja e dhënë nga V. Voropaev, shohim disa përgjigje të pyetjeve. Por si zakonisht, jo për gjithçka. Dhe duke gjykuar nga fakti që dita e punës po i afrohet fundit, nuk ka gjasa që të jemi të nderuar me një përgjigje.

Për shembull, një pyetje nga një prej përdoruesve:

1. A do të futen llogaritë “me pagesë” për profesionistët e lirë dhe punëdhënësit? kishte a do të duken kontaktet? Nëse po - kur?

2. A do të hapen zyrat zyrtare? Zyrat përfaqësuese të Vaan LLC në vendet e CIS, veçanërisht në Ukrainë? Nëse po - kur?

Përshëndetje, Larisa.


Dhe përgjigja e Vasilit:
1. Nuk jam gati t'i përgjigjem kësaj pyetjeje. Ne po diskutojmë opsione të ndryshme zhvillimi.

2. Ne mendojmë për të. Nuk ka afate.

3. Kjo është e mundur dhe është e moderuar.

Fundi. Nuk do të marrim ndonjë specifikë. Në këtë temë ka pyetje të ngjashme me "a do të ketë specifika". Pyetje të ngjashme Vasily anashkalon.

UPD 21:47 03.10.12

Siç pritej, Voropaev nuk iu përgjigj asnjë pyetjeje serioze. Ai nuk vuri re pyetje që ishin të papërshtatshme për të. Por ai përsëri u dha përgjigje disa pyetjeve, ndonëse jashtëzakonisht të paqarta. Por, siç është zakon të thuhet tani, "ata karakterizojnë një lloj".

Dialog midis përdoruesve të pavarur dhe Voropaev V.

Përdoruesi: Siç u përmend tashmë, nuk është gjithmonë e mundur të diskutosh gjithçka me klientin të shkruarit për të vendosur të bashkëpunojnë, shumë prej tyre nuk janë mësuar t'i shprehin mendimet e tyre me shkrim, veçanërisht kur ne po flasim për rreth një zone larg tyre. Më pas merret vendimi për bashkëpunim bisedat telefonike. Tani, për të qenë në gjendje të diskutojnë plotësisht dhe në mënyrë gjithëpërfshirëse transaksionin, të dyja palët duhet të pretendojnë se tashmë janë duke bashkëpunuar dhe klienti është i detyruar të paguajë të gjithë shumën për këtë projekt. Por shpesh është në fazën e bisedave telefonike që rezulton se projekti nuk ia vlen të merret përsipër, por çfarë të bëjmë me rregullat e reja? Po nëse më vonë, kur komunikoni në Skype, telefon ose email, rezulton se projekti është shumë më i ndërlikuar ose konfuz sesa deklaroi klienti në fillim dhe ai vetë nuk dinte për të në atë kohë? A është kontraktori tani i detyruar të punojë apo mund të bëjë një kopje rezervë dhe pas vendimit të arbitrazhit klienti mund të marrë më në fund paratë e tij? I indinjuar nga burimi, interpretuesi dhe në përgjithësi?)
Voropaev V.: A. ne bëjmë një marrëveshje për minimumin dhe shkëmbejmë kontakte; b. do të ketë video dhe audio në "Diskutimet"; V. ne e kuptojmë tani se çfarë tjetër mund të ofrojmë për të zgjidhur këtë çështje; d. Kontraktori mund të refuzojë RSB-në në çdo hap dhe Klienti do t'i marrë paratë e tij;
P.: a. ne bëjmë një marrëveshje për minimumin dhe shkëmbejmë kontakte;
ato. A i keni zgjidhur tani skemat e punës gri me këtë mesazh?
Epo, ajo ka të drejtë të ekzistojë ...

Pa pergjigje...

P.: Mesazhet personale nuk janë më aspak personale, por një vend për të diskutuar projekte. Por në të njëjtën kohë, freelancer dhe freelancer vazhdojnë të jenë miq edhe jashtë punës, sepse nuk janë të lidhur marrëdhënie biznesi. Dhe vjen koha kur doni të shkoni me një mik të ri në Skype, sapun dhe më shumë. Por tani kjo është e pamundur. A ka ndonjë plan për këtë? efekt anësor likuidimi dhe rivendosja e drejtësisë?
NË.: Ky efekt u zgjidh para nesh nga Facebook dhe VKontakte;

P.: Kushtet e reja të FSHR-së janë një risi e mrekullueshme, ndërkohë që eliminimi i kontakteve shkaktoi një stuhi të vërtetë emocionesh. Klientët që vijnë nga jashtë dhe larg sajtit tonë, të cilët, pa u thelluar në detaje, kërkuan një kontraktor dhe u larguan (dhe këta ishin shpesh klientët më të shtrenjtë dhe seriozë), tani janë të detyruar të studiojnë rregullat, të kuptojnë ndërfaqen dhe përjetoni një sërë vështirësish teknike dhe paguani 7% për këtë. Ose, si alternativë, kërkoni artistin që ju pëlqen përmes motorëve të kërkimit, duke shpenzuar 5 minuta shtesë dhe duke bërë një marrëveshje me të në mënyrën e vjetër.
Vetë kontraktorët, të cilët prej shumë vitesh punojnë në fluturim të lirë, nuk janë gjithashtu të përgatitur mendërisht për ndryshimet, veçanërisht pasi ato do të zvogëlojnë dukshëm numrin e klientëve. Por duke i lënë kontaktet vetëm dhe duke hequr rekomandimet, ishte e mundur që SBR-ja e re të bëhej një hit i sezonit. Së pari, lehtësia e përdorimit të tij do t'u shërbente pa ndryshim të gjithë atyre që erdhën pas eliminimit të rishikimeve si një mjet i shkëlqyer promovimi dhe do t'i mbronte nga mashtruesit. Duke filluar me porosi të vogla, ata gradualisht do të fitonin vlerësime dhe rekomandime solide, duke u ngjitur në TOP aktual. Dhe ne, banorët e faqeve të para, do të duhej t'i ndiqnim për të marrë SBR-në për të mos hequr dorë nga pozicioni ynë. Dhe numri i komenteve është një çështje kumari dhe konkurrimi :)) Kush do të ndërhynte në jetën e tyre një skemë e tillë? Kemi mijëra përdorues të ofenduar që po privohen nga ritmi i tyre i zakonshëm i punës, një jetë e vendosur dhe të cilëve u tregohet edhe një herë se janë një bedel, mendimi i të cilëve nuk merret parasysh. Sapo të vini në sit, nëse dëshironi, hani atë që ata japin)) Sigurisht, pagesa e një burimi është e shenjtë. Por të presësh që 10% e fitimit nga çdo transaksion të shkojë në thesarin e faqes është qesharake, sepse klientët do të përshtaten shpejt, nëse dëshirojnë, me SBR si një mundësi për të vendosur kontakte me kontraktorin në një projekt testimi, dhe më pas ata do të preferojnë për të kryer biznes jashtë sitit. Pse të mos dëgjohet zëri i popullit, i cili këtë herë nuk do të shuhet patjetër si më parë?
NË.: Ne nuk do të fshijmë komentet e postuara më parë. Nuk ka pasur kurrë një mendim të tillë. Ne diskutuam shumë zhvillime në këtë ngjarje, por u ndalëm në përvojën e kolegëve tanë anglishtfolës.

P.: Në ç'mënyrë teksti në një profil si "Mund të më gjesh lehtësisht në internet me emrin tim" shkel rregullat e reja të faqes?
NË.: Ne e ndalojmë këtë tekst. Nëse kjo nuk është fjalë për fjalë në rregulla, atëherë ne do ta korrigjojmë atë.

P.: Ndjej se ajo që nënkuptohet janë përgjigjet tona, jo pyetjet tona dhe përgjigjet e tyre. Administrata vazhdon të hesht. Pse atëherë të krijohet një temë tjetër?
NË.: Unë do t'ju komentoj personalisht që të mos keni dyshime.

P.: A do të futen llogaritë “me pagesë të lartë” për përkthyes të lirë dhe punëdhënës, kontaktet e të cilëve do të jenë të dukshme? Nëse po - kur?
NË.: Nuk jam gati t'i përgjigjem kësaj pyetjeje. Ne po diskutojmë opsione të ndryshme zhvillimi.

Domethënë na duket sikur na lënë të kuptohet. Shtrydhja e parave nuk do të përfundojë me kaq.

P.: A do të hapen zyrat? Zyrat përfaqësuese të Vaan LLC në vendet e CIS, veçanërisht në Ukrainë? Nëse po - kur?
NË.: Ne mendojmë për të. Nuk ka afate.

P.: Si mund të më japë një klient një lidhje me një stil mostër, i cili kërkon një ilustrim ose një faqe interneti PARA SBR për ta kuptuar. A do të punojmë fare, pasi lidhjet janë të ndaluara? Lidhja nuk është gjithmonë e mundur.
NË.: Kjo është e mundur dhe i nënshtrohet moderimit.

P.: A keni ndjenjën se leximi i informacionit personal në sit shkel jo vetëm ligjet e Federatës Ruse, por edhe nga një këndvështrim thjesht etik është thjesht i shëmtuar? Megjithëse, e kuptoj, përndryshe, sipas skemës tuaj të transferimit në SBR, Vasily, një opsion tjetër është i pamundur.
NË.: U përgjigja më poshtë.

P.: Si e shpjegoni shkeljen e kushtetutave të Federatës Ruse dhe Ukrainës në lidhje me fshehtësinë e korrespondencës?!!! Dhe në fakt, korrespondenca midis klientit dhe kontraktorit është një sekret tregtar!
NË.: Ne nuk kemi korrespondencë personale, ne kemi dy mjete që ju të mund të diskutoni projektin me klientin. Njëra është brenda projektit, tjetra është në shërbimin e Mesazheve.
P.: A nuk ka nevojë për konfidencialitet korrespondenca e biznesit?

Pa pergjigje

P.: Deri në çfarë mase është për shkak të kësaj një transferim kaq i rreptë i përdoruesve në një skemë të bardhë?
NË.: Marina, nuk e kuptoj pyetjen. Çfarë do të thotë "për aq sa është kushtëzuar"? Ju lutem riformuloni.

Nuk e kuptoj se çfarë është e paqartë këtu.

P.: kur shqyrtohen konfliktet sipas RRF, ekziston një komision arbitrazhi, por, siç iu përgjigj një përdoruesi, përbërja e komisionit të arbitrazhit nuk bëhet e ditur. Në këtë rast, a nuk cenon transparencën tuaj të promovuar të punës? Kush i konfirmon kualifikimet e arbitrazhit? E thënë thjesht, kush do ta kontrollojë inspektorin?
NË.: Epo, po, nuk jam gati të jap as emrin tim të plotë dhe informacionin e pasaportës. Në të njëjtën mënyrë, nuk jam gati të zbuloj asnjë të dhënë të njerëzve që punojnë me mua.
P.: Të dhënat e pasaportës nuk janë të nevojshme, por nëse keni akses në emrin e plotë të kontraktorit dhe klientit, atëherë a nuk kanë të drejtë palët të dinë se kush është në komisionin e arbitrazhit? Ose, le ta themi kështu, kush mund të garantojë profesionalizmin dhe kompetencën e komisionit?

Sërish asnjë përgjigje

P.: A planifikohet të zvogëlohet përqindja e RSB-së? 10% është një përqindje e lartë.
NË.: Përqindja nga punëdhënësi është 7, përqindja nga kontraktori është nga 3, në varësi të mënyrës së tërheqjes.

Ai bëri sikur nuk e kuptonte pyetjen.

P.: Citim:
Natyrisht, nuk jam gati të jap përgjigje diku dhe, për më tepër, nuk jam gati t'u përgjigjem njerëzve anonimë.
Pse natyrale? Jeni të hutuar vetëm nga anonimiteti i përdoruesve që bëjnë pyetje, apo thjesht preferoni të luani vetëm sipas rregullave tuaja dhe në territorin tuaj?
NË.: Vetëm për një arsye. Ja ku e shoh me kë po flas. Nëse mund ta shihja këtë në një territor tjetër - ok.

IMHO: Sepse këtu Vasya mund t'ju ndalojë. Sepse këtu Vasya është i sigurt se ai nuk është nga Ministria e Punëve të Brendshme. Sepse këtu Vasya, nëse papritmas ndodh ndonjë gjë, do të jetë në gjendje të korrigjojë përgjigjet e tij apo edhe (!) pyetjet.

P.: Freelancing është bërë një projekt plotësisht i paguar.
Projekti “në zyrë” është bërë me pagesë për botim
Kontaktet janë të fshehura, nuk është e përshtatshme të komunikosh vetëm si freelancer! ju nuk keni komunikim video dhe audio, të gjithë kanë Skype si dhe postë me celular. Nuk duhet të kishit ndaluar publikimin e informacionit të kontaktit. Duke bërë këtë, ju do t'u jepni mashtruesve edhe më shumë shanse!
jo të gjithë do të pranojnë të punojnë përmes SBR pasi ju nuk paguani një përqindje të vogël dhe të gjithë e duan gjithmonë më lirë.
NË.: Nëse doni të punoni me një mashtrues, po, ne nuk do të jemi në gjendje ta bëjmë këtë.
Do të ketë video dhe audio. Ne po mendojmë se çfarë të bëjmë me kontaktet. Tani për tani ju mund të shkëmbeni kontakte duke nënshkruar SBR për një minimum

P.: Pse, më falni pyetje naive, nuk mund t'i jap një kolegu një lidhje me një burim të dobishëm që nuk konkurron me këtë shkëmbim?
Si mund të dijë një profesionist i pavarur nëse duhet të marrë përsipër një projekt të caktuar pa diskutuar më parë detajet? Ju e dini shumë mirë që shumë klientë kanë zakon të tregojnë një lidhje dhe të thonë "Dua si këtu".
Dhe nuk ju intereson vërtet që ekipi i Freelance është kthyer në një ekip Zonder???
NË.: Elena, nëse kërkohet një lidhje për të diskutuar një projekt, ai moderohet.

Dhe përsëri Vasya pretendoi se nuk e kuptonte pyetjen.

P.: Vasily, pse lejuat që informacioni për pagën tuaj të dilte në internet? Ashtu siç nuk doja të numëroja paratë e të tjerëve, nuk dua akoma. Dhe ma imponojnë. Këtu.
Por seriozisht, si do të zhvillohen garat tani? Nëse sipas sistemeve të SBR, atëherë menjëherë pas bashkëngjitjes së kërkesave teknike për konkursin, klientit duhet t'i kërkohet të REZERVON të gjithë fondin e çmimeve në faqen e internetit, dhe rezulton se ky fond të paktën pjesërisht do t'i shkojë dikujt. Garancitë janë garanci, jo lyerja e grykës në një pjatë.
NË.: Fatkeqësisht, unë nuk i kontrolloj kokat e njerëzve të tjerë, kështu që ky informacion u shfaq.
Garat do të mbahen përmes SBR. Nuk ia dolëm deri më 2 tetor.

Për fat të keq!?..

P.: Le të themi... Unë organizova FRRF-në. Gjithçka u ra dakord, fondet u ngrinë etj. Performuesi në mes thotë: “Jam i lodhur, po largohem. Unë nuk mund të bëj asgjë. Unë do të nënshkruaj gjithçka. E vërteta juaj. Më fal."
Dy pyetje:
1. Si mund t'i kthej shpejt paratë e mia?
2. A ka humbur komisioni tashmë?
Faleminderit!
NË.: 1. Sipas kontratës janë të gjitha afatet. Me sa mbaj mend, kjo ishte një ditë pasi interpretuesi nënshkroi "heqjen dorë".
2. Ne do të marrim një përqindje nga Punëdhënësi në çdo rast. Kjo është pagesa për të punuar me shërbimin SBR. Duke përfshirë një garanci që paratë tuaja do t'ju kthehen.

Vasily, të kanë thënë që je shumë i pangopur?

P.:"Vasily Voropaev, Drejtori i Përgjithshëm i Free-lance.ru, është i gatshëm t'u përgjigjet personalisht të gjitha pyetjeve tuaja."
Pse nuk iu përgjigj asnjërës prej pyetjeve? Pse Ira Kotova është përgjegjëse për ju dhe jo ju personalisht?
Konkretisht pyetja: Për çfarë mund të përgjigjeni: “2. Gjithkush ka të drejtën e privatësisë së korrespondencës, bisedave telefonike, mesazheve postare, telegrafike dhe të tjera. Kufizimi i kësaj të drejte lejohet vetëm në bazë vendim gjykate." Dje ia shkrova këtë pyetje shërbimit mbështetës, por askush nuk m'u përgjigj.
I dashur Vasily Voropaev, jam duke pritur për një përgjigje nga ju personalisht. Injorimi i pyetjes do të thotë se si informacione të rreme ofruar nga administrata dhe pamundësia për të mbajtur premtimet e veta.
NË.: Mikhail, provo të ndryshosh tonin dhe të mos vendosësh një kusht. Nëse Ira i përgjigjet disa pyetjeve, kjo do të thotë se është më e lehtë dhe më e shpejtë për të ta bëjë këtë. Unë firmos çdo shkronjë të saj.
Unë jam vetëm për të drejtën që ju shkruani. Unë nuk ndërhyj në korrespondencën tuaj dhe kështu me radhë, ne jemi duke diskutuar kushtet e projekteve. Në SHBA jo rrjet social, por një burim profesional.
P.: Kontaktet mund të përmbajnë çdo informacion në lidhje me aktivitetet e mia profesionale.
Nuk e kuptoj shembullin tuaj, krahasimin me mediat sociale. rrjet, për çfarë ishte kjo?
Ju jeni duke shkelur hapur legjislacionin rus, jo vetëm duke shkelur "fshehtësinë e korrespondencës", por gjithashtu e konsideroni veten se keni të drejtë t'i moderoni ato.
P.: Vasily, sekreti i korrespondencës së biznesit mbrohet gjithashtu me ligj, i cili nuk specifikon natyrën e kësaj korrespondence. NDONJE korrespondencë nuk i nënshtrohet shqyrtimit nga palët e treta pa pëlqimin e palëve. Dhe disa veprime mund të cilësohen si detyrim i pëlqimit, pas së cilës pëlqimi mund të zhvlerësohet (siç është dhënë me detyrim).
P.: Jam dakord me Mikhail, "Unë nuk ndërhyj në korrespondencën tuaj", ju personalisht nuk ndërhyni, nuk ka pyetje, por moderatorët ndërhyjnë, nuk dua që ata të lexojnë mesazhet e mia personale, sepse ... mund të ketë informacione që nuk duhet t'u tregohen palëve të treta, ju jeni duke shkelur ligjin për korrespondencën;
Neni 23 Kushtetuta e Federatës Ruse
1. Gjithkush ka të drejtën e integritetit privatësi, personale dhe sekreti familjar, mbrojtja e nderit dhe emrit të mirë.
2. Gjithkush ka të drejtën e privatësisë së korrespondencës, bisedave telefonike,
mesazhe postare, telegrafike dhe të tjera. Kufizimi i kësaj të drejte
lejohet vetëm në bazë të vendimit të gjykatës.

Pa pergjigje...

P.: A do të ketë një "llogari të bardhë" me pagesë të lartë me kontakte?
Me kusht që përdoruesi të japë informacion në lidhje me regjistrimin shtetëror të një sipërmarrësi individual, ose LLC për shembull?
NË.: Tani po kuptojmë se çfarë të bëjmë me këtë moment. Është thjesht super-pro me kontaktet – nuk jam i sigurt. Por ne do të bëjmë diçka. Ky është zhvillim. Më e afërta.

P.:Çfarë duhet të bëni nëse është e pamundur të vlerësohet kostoja e një projekti pa kontakt personal me klientin? Mund të jap shumë shembuj. Në disa specializime kjo, në parim, nuk është realiste (projektimi i peizazhit, për shembull, kërkon orientim në zonën PARA vlerësimit të projektit në 100% të rasteve).
NË.: Nëse specifikimi teknik kërkon një lidhje, ju mund ta siguroni atë dhe do t'i nënshtrohet moderimit. b. Ju mund të nënshkruani një SBR për një shumë minimale dhe të shkëmbeni kontakte brenda.

Para, para, para ... papafingo e Vasya u gris për shkak të parave. Me falni per metaforat.

P.: Si synoni t'u garantoni klientëve tuaj ruajtjen e sekreteve të tyre tregtare? Si t'i shpjegoni edhe një klienti (serioz, i madh, jeni i fokusuar tek ata) që ai duhet të vendosë informacion konfidencial për t'u parë nga persona të paspecifikuar. A janë gati moderatorët tuaj për të lidhur marrëveshje të personalizuara për moszbulim me secilin klient? Dhe a ka nevojë klienti?
NË.: Klienti nuk ka nevojë për këtë, për mendimin tim. Të gjithë moderatorët punojnë për Free-lance.ru. Free-lance.ru, ne kemi nënshkruar një marrëveshje me ju dhe çdo klient, e cila thotë se ne nuk u zbulojmë asnjë të dhënë palëve të treta.

P.: Dhe së fundi, shpjegoni njerëzve (për sa kohë mund ta injoroni pyetjen) se si deklarimi i faktit "Google nuk është anuluar" dhe të ngjashme shkelin klauzolën e rregullave për ndalimin e transmetimit dhe kërkesës së kontakteve? Nëse nuk jeni rehat me ekzistencën e internetit dhe Motorë kërkimi, pastaj ose shtoni një klauzolë në rregullat me ndalimin e përmendjes së tyre, ose silluni në kuadër të rregullave dhe jo trillimeve.
NË.: Nëse Punëdhënësi i gjeti kontaktet tuaja jo në faqen tonë të internetit - ok. Dhënia e një lidhjeje në një faqe ku ndodhet kontakti juaj në momentin kur e kërkon situata (përveç pikës më sipër) nuk është në rregull

Uh-uh... Dhe kjo është përgjigjja?

Kishte shumë pyetje të tjera atje. Dhe shumë më tepër në pikën. Por asnjë përgjigje nuk u shfaq.
drejtshkrimi dhe shenjat e pikësimit janë ruajtur në formën e tyre origjinale.

Faleminderit të gjithëve që komentuan këtë postim dhe morën pjesë në diskutime.

P.S.S. Faleminderit përdoruesve.

: Unë kam lindur në një shumë vend i bukur në male - në qytetin e Zlatoust në Uralet Jugore në vitin 1981.

Neoguru: Keni ëndërruar të bëheni astronaut si fëmijë?

Borziloku: Jo, qartë, pas ca kohësh, e dija që do të bëhesha sportist dhe më pas bandit. Lavdi Allahut, nuk u realizua;)
Në përgjithësi, astronautët janë një lloj instalime elektrike populli sovjetik të cilët gjoja ëndërronin të bëheshin ata. Unë nuk njoh një person të vetëm që do të ëndërronte të bëhej astronaut.
Fluturimi në hapësirë ​​është një çështje tjetër. Shpresoj të fluturoj atje një ditë.

Neoguru: Ku keni studiuar pas shkollës? A ju ka ndihmuar arsimi në jetën tuaj?

Borziloku: Kam studiuar në degën Zlatoust të Universitetit Shtetëror të Uralit Jugor.
Arsimi ndihmoi, por jo për sa i përket njohurive për disqet elektrike, por për sa i përket zhvillimin e përgjithshëm dhe takim. Në universitet mësova gjithashtu "të zgjidh një problem në vend që të ik prej tij".

Neoguru: Nëse nuk do të kishit filluar krijimin e faqes free-lance.ru dhe zhvillimin e saj, çfarë tjetër do të kishit bërë?

Borziloku: Nuk kam përgjigje për këtë pyetje. Kur filloni t'i kushtoni 100 për qind të kohës diçkaje ose dikujt, siç bëj unë Free-lance.ru, atëherë nuk ka mbetur asnjë mendim për të menduar: a do të doja të lëroj tokën? Por në ngrica të tilla, falënderoj Zotin që nuk jam parkingu p.sh. Megjithatë, nuk kam iluzione dhe nëse duhet, do të jem edhe shërbëtor edhe kamarier.

Neoguru: A beson ne Zot? A shkoni në tempull?

Borziloku: Thonë se kur pas vdekjes të vish te portat e parajsës dhe të përshëndesësh Shën Pjetrin, atëherë do të të atribuohet besimi në Zot dhe shkuarja në tempuj dhe/ose kisha, dhe nëse nuk beson, atëherë do të digjesh. një flakë blu. Kjo do të thotë, nuk është racionale të MOS besosh në Zot, është më mirë të besosh për çdo rast.
nuk besoj. Unë shkoj në kisha, por nuk shkoj.

Neoguru: Po merresh me sport?

Borziloku: Po. Tre apo katër vjet më parë realizova një ëndërr fëmijërie. Gjithmonë kam dashur të praktikoj boksin - dhe tani stërvitem rregullisht.
Gjithashtu, kur largohem nga Moska, vrapoj. Më pëlqen veçanërisht të vrapoj në plazh, dhe veçanërisht në mbrëmje, kur dielli ka perënduar.

Neoguru: Çfarë ka më shumë në jetën tuaj - jeta personale apo biznesi?

Borziloku: Biznes:(
Por, këtë e zgjodha vetë dhe nuk do të ndryshoja asgjë për momentin. Shpresoj që vizioni im për jetën të ndryshojë së shpejti.

Neoguru: Sa orë në ditë keni punuar kur keni krijuar faqen free-lance.ru? Keni pasur ditë pushimi?

Borziloku: Çfarë atëherë, çfarë tani - Unë gjithmonë punoj. Kur rrethanat e kërkojnë, mund të ulem natë e ditë dhe të bëj diçka për të mirën e kompanisë.

Neoguru: Sa nga paratë tuaja ju është dashur të investoni në startup që në fillim?

Borziloku: Nga në përgjithësi, Asgjë. Ata investuan njohuritë dhe aftësitë e tyre dhe, më e rëndësishmja, dëshirën për të bërë diçka. Por ne kishim një programues që kodoi versionin e parë të faqes. Ai merrte 200 dollarë në muaj. Duket se këto para mund të konsiderohen si investimi i parë. Kjo zgjati rreth një vit e gjysmë/dy. Domethënë, unë dhe partneri im investuam rreth 5 mijë dollarë në faqe.

Neoguru: Sa shpejt ju dhe partneri juaj arritët vetë-mjaftueshmërinë dhe fitimin?

Borziloku: Unë dhe partneri morëm një fitim dy vjet më vonë kur shitëm 40% të kompanisë tek investitorët në 2007.
Dhe shpagimi i kompanisë ka qenë gjithmonë dhe është. Fakti është se zhvillimi i kompanisë ka qenë gjithmonë brenda mundësive të saj. Ne shpenzuam aq sa mundëm të fitonim - asnjë qindarkë më shumë. Prandaj, sapo u shfaq shërbimi me pagesë (një vit e gjysmë më vonë), ne filluam menjëherë të paguanim dhe u zhvilluam më tej sa më shumë që të ishte e mundur.

Neoguru: Do t'ia shisni faqen disa Elanëve?

Borziloku: Le të themi se jam gati të hyj në negociata për këtë çështje.

Neoguru: A planifikoni të kaloni gjithë jetën tuaj duke punuar në projekte të pavarura?

Borziloku: Oh, është e vështirë të thuhet. Nga njëra anë, shpresoj që jo. Nga ana tjetër, kam mendime se si dhe çfarë dua të bëj me ato pak njohuri në fushën e freelancing që kam.

Neoguru: Çfarë libri duhet të lexojë dikush që dëshiron të krijojë një startup?

Borziloku: Nuk mund të veçoj vetëm një libër që duhet lexuar dhe startup-i do të fillojë menjëherë. Por unë mund të rekomandoj "Financier" nga Dreiser.

Neoguru: Jepni këshilla profesionale lexuesit e blogut tim që duan të lançojnë startup-in e tyre?

Borziloku: Nuk dua t'i jap këshilla askujt. Më duket se nuk jam rritur ende në këtë.



Oropaev Vasily Nikolaevich - komandant detashmenti i Regjimentit të 4-të të Aviacionit të Gardës të Divizionit të 9-të të Aviacionit të Gardës të Korpusit të 6-të të Aviacionit me rreze të gjatë, kapiten roje.

Lindur më 1 janar 1913 në qytetin e Sevastopolit në një familje të klasës punëtore. rusisht. U diplomua në klasën e 6-të.

Në Ushtrinë e Kuqe që nga viti 1934. Në vitin 1936 ai u diplomua në shkollën e pilotëve në Voroshilovgrad. Ai shërbeu në Regjimentin e 250-të të Aviacionit Bombardues të rëndë. Fluturoi në TB-3. Në vitin 1939, ai mori pjesë në luftimet në lumin Khalkhin Gol. Anëtar i CPSU(b)/CPSU që nga viti 1941.

Më 25 qershor 1941, regjimenti i aviacionit në të cilin shërbeu V.N. Voropaev filloi të rivendoset në perëndim të vendit dhe deri më 9 korrik u përqendrua në zonën e Voroshilovgrad (tani Lugansk).

ushtri aktive nga 3 gusht 1941. E kryer misione luftarake për dërgimin e mallrave në njësitë e rrethuara të ushtrive të 6-të dhe të 12-të Fronti Jugperëndimor, dhe më vonë - për të bombarduar objektiva të rëndësishëm prapa linjave të armikut.

Deri në korrik 1942, komandanti i anijes së regjimentit të 250-të të aviacionit të divizionit të 62-të të aviacionit me rreze të gjatë, toger V.N Voropaev, kreu 110 fluturime të natës luftarake me një kohë totale fluturimi prej 390 orësh. Vetëm në korrik 1942 ai kreu 28 misione luftarake, gjatë të cilave shkatërroi vendkalimet me bombardime efektive. stacionet hekurudhore, depo municionesh, akumulime të fuqisë njerëzore dhe të pajisjeve të armikut.

21 korrik 1942 gjatë shfaqjes mision luftarak Avioni i V.N. Voropaev u godit nga zjarri i artilerisë kundërajrore. Duke manovruar me mjeshtëri pilot i guximshëm arriti të fluturojë mbi vijën e parë dhe të bëjë një ulje emergjente në stepë, duke shpëtuar avionin dhe ekuipazhin. Me dekret të Presidiumit të Sovjetit Suprem të BRSS të datës 18 gusht 1942, për kryerjen shembullore të misioneve luftarake, guximin dhe heroizmin e treguar, ai u dha urdhrin Flamur i Kuq. Në të njëjtën ditë me porosi Komisar i Popullit Regjimentit të mbrojtjes iu dha grada e Gardës.

Në shtator, regjimenti i 250-të i aviacionit me rreze të gjatë u ripajis me avionë Li-2. Nga shtatori 1942 deri në shkurt 1943, V.N Voropaev mori pjesë në misione luftarake për të mbështetur veprimet e fronteve të Stalingradit dhe Donit, duke mbështetur veprimet. trupat tokësore shkatërrimi i rezervave të armikut në avancim, posteve komanduese, vendkalimeve, depove dhe kryqëzimeve hekurudhore. Ai kreu misione të përgjegjshme për të hedhur forcat e zbarkimit dhe grupet e sabotimit dhe zbulimit pas linjave të armikut. Pilotët e regjimentit treguan heroizëm masiv gjatë kryerjes së misioneve luftarake, për të cilat regjimentit iu dha emri i nderit "Stalingrad" në shkurt 1943, dhe V.N Voropaev, së bashku me shokët e tij të armëve dha një medalje"Për mbrojtjen e Stalingradit".

Nga fillimi i vitit 1944, Kapiteni i Gardës V.N. Voropaev bëri 260 misione luftarake natën për të bombarduar objektiva të rëndësishëm strategjikë pas linjave të armikut, përqendrimet e pajisjeve dhe fuqisë njerëzore.

U kazomi i Presidiumit Këshilli i Lartë BRSS e datës 13 mars 1944 për kryerjen shembullore të misioneve luftarake të komandës në frontin e luftës kundër Pushtuesit nazistë dhe guximin dhe heroizmin e treguar në të njëjtën kohë, kapiteni i gardës Voropaev Vasily Nikolaevich i dha titullin Hero Bashkimi Sovjetik me dorëzimin e Urdhrit të Leninit dhe medaljes " Ylli i Artë“(Nr. 3374).

Ai përfundoi udhëtimin e tij luftarak me misionet për të bombarduar Berlinin. Në total, gjatë viteve të luftës, V.N Voropaev përfundoi 295 misione luftarake.

Pas luftës ai vazhdoi të shërbente në Forcat Ajrore. Që nga viti 1953, Major V.N. Voropaev ka qenë në rezervë.

Jetoi në qytetin e Vinnitsa (Ukrainë). Vdiq më 16 dhjetor 1981. Ai u varros në Varrezat Qendrore në Vinnitsa.

I dha Urdhrin e Leninit (03/13/1944), Flamurin e Kuq (08/18/1942), Lufta Patriotike Shkalla e parë, 2 Urdhra të Yllit të Kuq (24.02.1942, ...), medalje.

Nga fletë çmimi në rojën e kapitenit V.N. Voropaev:

“Ai merr pjesë në betejat kundër pushtuesve nazifashistë që nga gushti i vitit 1941. Gjatë kësaj kohe ka kryer 260 misione luftarake natën me një kohë totale fluturimi luftarak 1003 orë. Në sistemin ADD ai kreu 216 misione luftarake natën. Ai hodhi 330 tonë metal vdekjeprurës mbi kokat e nazistëve. Pas çmimit të fundit, ai kreu 128 misione luftarake natën, 100 prej të cilave u kryen me sukses. Ai fluturon në një mision luftarak si pjesë e ekuipazhit: navigatori i anijes, Heroi i Bashkimit Sovjetik, Rojet. Art. Toger, gjuajtës ajror, radio operator i Gardës. Oficeri i vogël PICHUEV, mekanik i aviacionit në bord të Gardës. Art. teknologjisë. Toger ANOKHIN, operator radio me armë ajrore të Gardës. Rreshter major MUROMETS. Fluturoi për bombardim objektet më të rëndësishme armik, hekurudhor kryqëzimet, kalimet, fushat ajrore, për shkak të akumulimit të fuqisë njerëzore dhe pajisjeve të armikut, të mbrojtura fuqishëm nga sistemi i mbrojtjes ajrore në zonat: Bryansk, Orel, Kharkov, Kursk, Dnepropetrovsk, Poltava, Unecha, Anapa, Temryuk, Kakhovka, Dzhankoy, Sevastopol , etj.

Përveç kësaj, shoku VOROPAEV bëri 5 fluturime nate për të hedhur trupat në Kiev, Krime, Dnepropetrovsk, duke hedhur 60 njerëz me armë të plota pas linjave të armikut. Ai mori pjesë aktive në mbrojtjen e Stalingradit. Shoku VOROPAEV kreu 5 misione të suksesshme luftarake kundër objektivave me rreze të gjatë në territorin e Finlandës, ekonomike dhe qendër politike Helsinki 3 herë, port dhe qendër industriale KOKA – 1 herë, qendra portuale dhe industriale e TURKU – 1 herë. Për guximin dhe trimërinë e vyshkur në betejat kundër pushtuesit gjermanë Me dekret të Presidiumit të Këshillit të Lartë atij iu dha Urdhri i Flamurit të Kuq, Ylli i Kuq dhe medalja për mbrojtjen e Stalingradit. Karakteristikat në punën e tij luftarake janë: guximi, këmbëngulja, guximi, shkathtësia në arritjen e qëllimit të synuar. Shoku VOROPAEV flet rrjedhshëm teknikat e pilotimit në kushte të vështira të motit të natës, gjë që i jep atij mundësinë të shkatërrojë pa mëshirë armikun e urryer, pavarësisht nga moti i keq dhe sistemet e mbrojtjes ajrore. Gjatë kryerjes së misioneve luftarake, ai nuk njeh asnjë pengesë dhe, në asnjë kusht, përmbush në mënyrë të përsosur detyrën e komandës. Ai e drejton me guxim avionin drejt objektivit, e gjen me mjeshtëri dhe e godet me guxim. Gjatë periudhës së armiqësive, shoku VOROPAYEV dhe ekuipazhi i tij i shkaktuan armikut dëme serioze në shkatërrimin e fuqisë punëtore dhe pajisjeve, si dhe instalimeve ushtarake. Bombardimi shkaktoi 22 shpërthime të ndryshme. Nga këto, 8 shpërthime forcë e madhe, janë hedhur në erë 2 magazina karburantesh, 4 depo municionesh, është shënuar goditje direkte në tre vendkalime dhe 6 goditje direkte në hekurudhë. Janë shkatërruar nyje, 24 prozhektorë, 8 pika zjarri dhe janë shkaktuar 68 zjarre të ndryshme.

Karakteristike episodet luftarake: 21.7.42 gjatë bombardimeve të pikës KOROTOYAK për shkak të përqendrimit të trupave, pavarësisht kohë e keqe, arriti në objektiv dhe nga një lartësi e ulët shkaktoi një shpërthim me dy zjarre duke bombarduar. Kur iu afrua sërish objektivit, zjarri i fortë kundërajror ndërpreu funksionimin e sistemit të mbrojtjes ajrore. Gjatë largimit nga objektivi, një motor u shkatërrua nga një goditje e drejtpërdrejtë nga një predhë. Shoku VOROPAEV ndryshoi shpejt kursin e tij luftarak dhe, duke përdorur tre motorë, duke përdorur një manovër të aftë, u largua nga zona e zjarrit. Motori i thyer dhe kapuçi i grisur ofruan rezistencë të madhe, ishte e nevojshme për të shpëtuar makinën dhe ekuipazhin. Shoku VOROPAEV me guxim dhe këmbëngulje fluturoi mbi vijën e parë, gjeti një vend në stepë dhe u ul i sigurt në50 kilometra nga fusha e tij ajrore. Më 22 korrik 1942 gjatë bombardimit të pikës së Malyshevës u shkaktuan 3 zjarre dhe një shpërthim i fortë. Më 27 korrik 1942, gjatë bombardimit të vendkalimit në pikën e MALYSHEVËS, kalimi u shkatërrua nga një goditje direkte. Më datë 29.7.42 gjatë bombardimit të pikës VORONEZH janë shkaktuar 2 zjarre dhe një shpërthim i madh. Më 4 gusht 1942, gjatë bombardimeve të pikës SINYAVINO në një përqendrim trupash, u shkaktua një shpërthim i fortë, me pasojë një zjarr. Më 20 gusht 1942, gjatë bombardimit të pikës së Trekhostrovsk, u shkaktua një shpërthim i fortë dhe zjarr. Më 21 gusht 1942, kalimi u shkatërrua nga bombardimi në jug të ZIMOVNIKA-s me një goditje të drejtpërdrejtë. 5.10.42 gjatë bombardimeve të Stalingradit thirri Big Bang në depon e municioneve. Më 10 nëntor 1942, gjatë bombardimit të aeroportit Tatsinskaya, u shkaktua një zjarr dhe shpërthim. Me datë 28.12.42, gjatë bombardimit të pikës së GUMRAK-ut, kanavacja është shkatërruar nga një goditje direkte. hekurudhor. 16.1.43 gjatë bombardimit të ditës në aeroportin PITOMNIK, ku rrethohet trupat gjermane, një goditje direkte në një grup automjetesh ka shkaktuar 2 zjarre. Avioni i shokut VOROPAYEV u sulmua nga një luftëtar armik. Shoku VOROPAEV, me një manovër të shkathët, zmbrapsi të gjitha sulmet e luftëtarit armik dhe u kthye i sigurt në fushën e tij ajrore. Më 5 qershor 1943, gjatë bombardimit të portit të TEMRYUK, u shkaktua një shpërthim i fortë. 28.7.43 përballë ekuipazhit të shokut. VOROPAYEV-it iu dha detyra të bombardonte aeroportin e STALIN. Moti ishte shumë i keq. Pavarësisht kësaj, ekuipazhi u nis drejt objektivit, duke vënë re një nisje pune, megjithë zjarrin e fortë kundërajror nga një lartësi e ulët, ata goditën objektivin, shkaktuan një zjarr me shpërthime dhe, pavarësisht pranisë së 5 vrimave, u kthyen në mënyrë të sigurtë në aeroportin e tyre. Më 5 dhe 6 nëntor 1943, gjatë bombardimeve të Nikopolit, një goditje e drejtpërdrejtë shkatërroi 3 pika MZA, 2 prozhektorë dhe shkaktoi një shpërthim të fortë me formimin e një zjarri. 7.2.44 gjatë bombardimeve të qendrës ekonomike dhe politike të Finlandës, malet. HELSINKI, duke kapërcyer zjarrin e fortë kundërajror, hodhi bomba në objektiv dhe shkaktoi një zjarr të madh. 11.2.44 gjatë bombardimit të qytetit port të KOTKA - bomba u hodhën në qendër të qytetit. Më 27.2.44, gjatë bombardimeve të Helsinkit, duke kapërcyer zjarrin e fortë kundërajror nga mbrojtja ajrore dhe prozhektorët, goditja e parë shkaktoi një zjarr të madh në qendër të qytetit gjatë goditjes së dytë, u shkaktua një shpërthim i madh municionesh; bombardime në zonën e depove. Ka shumë shembuj të tillë në punën luftarake të shokut VOROPAYEV. Shpesh fluturon si një ndriçues objektivi dhe zbulues i motit. Ekuipazhi i shokut VOROPAEV është bashkuar mirë dhe i mbushur me respekt për komandantin e tij. Pajisjet janë gjithmonë në gatishmëri të plotë luftarake. Si komandant detashmenti përgatiti dhe lëshoi ​​8 pilotë të rinj në fluturim të pavarur. Tregon kujdes të madh në edukimin e personelit në frymën e përkushtimit ndaj atdheut. Gjatë gjithë periudhës së armiqësive, nuk ka pasur asnjë rast të vetëm dështimi për të kryer një mision luftarak, dështim për të arritur objektivin ose humbje të orientimit.

Ai fluturon në një mision luftarak me një dëshirë të madhe për të mposhtur shpejt armikun e urryer. Ai gëzon autoritet të merituar biznesi midis personelit të regjimentit. Të disiplinuar. I përkushtuar me vetëmohim kauzës së partisë Lenin-Stalin dhe Atdheut Socialist.

KONKLUZION: Për heroizmin, guximin dhe trimërinë e treguar në betejat kundër pushtuesit gjerman, për përfundimin me sukses të misioneve luftarake që shkaktuan dëme të mëdha armik, i denjë për çmimin më të lartë të qeverisë - titullin "HERO I BASHKIMIT Sovjetik".

Komandant i Regjimentit të 4-të të Aviacionit të Gardës
Nënkoloneli i Gardës GLUSHCHENKO



Ju pëlqeu artikulli? Ndani me miqtë tuaj!